Restraint X And X Vow
Kurapika berjaya menangkap Uvogin, ahli Kumpulan Hantu. Kurapika cuba mengawal kemarahannya ketika Uvogin membuat permintaan seolah-olah dia bukan tawanan. Ketika itulah Kurapika menerima e-mel daripada Hisoka.