Trap X In The X Hole
Killua bosan dengan Imori yang mengikutinya, jadi dia mencabar Imori untuk bertarung dan menewaskannya. Sementara itu, Gon telah bergabung dengan Leorio dan Kurapika. Ketiga-tiganya mengekori Ponzu ke gua. Ketika itulah Leorio masuk sendiri.