Defeat X And X Disgrace
Kurapika dan Leorio sedang diintai oleh Hisoka, tetapi mereka berjaya berunding untuk mengelakkan pertempuran. Namun, pertemuan itu membuat Hisoka teruja, jadi dia pergi mencari sasaran baru. Ketika Gon cuba lari, dia diserang oleh peserta lain.