Duty X And X Question
Ikalgo sendirian dengan misi mencari Palm. Sementara itu, Knuckle mendedahkan dirinya kepada Youpi. Melereon meninggalkan Knuckle dan Shoot untuk membantu yang lain. Namun, Welfin menyedari Flutter dikawal oleh Ikalgo dan mengesan bau Melereon.