Breakdown X And X Awakening
Selepas Killua bertenaga, dia terus mencari Gon. Namun, terhenti apabila menyedari ada seseorang yang memerhati. Ketika dia berdiri di lorong yang sunyi, seorang wanita berambut panjang berjalan menghampirinya.