City Hunter: Shinjuku Private Eyes
Ryo Saeba dan Kaori Makimura menerima tugasan di Shinjuku. Klien mereka, Ai Shindo, mahu pengawal peribadi kerana dia menjadi sasaran. Sementara itu, Umibozu dan Miki menerima berita bahawa pembunuh berkumpul di Shinjuku dan sasaran mereka memburu Ai.