Bargain X And X Deal
Gon, Killua, dan Hisoka bergabung untuk menangkap hantaran terkuat Razor. Mereka lawan Razor secara berdepan. Selepas bola dikawal, Gon guna semua kekuatannya untuk melemparnya ke arah Razor. Permainan bola beracun semakin hampir kepada penutupannya.