Friend X And X Journey
Semasa Gon berjanji temu dengan Palm, Killua yang mengekori mereka bertemu dengan Rammot di hutan. Killua tidak mahu Gon, yang tak dapat gunakan Nen, terlibat dalam pergaduhan, jadi dia menghadapi Rammot sendiri. Tapi dia asyik dengar suara Illumi.