Nen X Users X Unite
Kurapika dan pencari kerja lain tiba di rumah pengumpul trofi manusia dan diserang oleh kekuatan asing. Sementara itu, Gon dan Killua menuju ke Bandar Yorknew untuk mencari maklumat tentang Pulau Greed, permainan yang mungkin bawa mereka kepada Ging.