Revenge X And X Recovery
Killua memahami maksud Zeno. Gon dan Killua memasuki menara lokasi Neferpitou, untuk membalas dendam terhadap Kite. Mereka mendapati Dr. Blythe melayang di atas Komugi yang cedera parah. Apabila Gon melihat Pitou, dia dikelilingi aura marah kuat.