Alluka X And X Something
Sementara Killua bersatu dengan adiknya Alluka, abangnya, Illumi memberitahu rahsia kuasa Alluka. Kuasa ini berpotensi untuk menghancurkan keluarga Zoldyck. Apabila tiga permintaan Alluka dipenuhi, Alluka akan memenuhi satu permintaan.