Awakening X And X Potential
Selepas mencapai tingkat 200, Gon dan Killua bertemu penghalang Nen Hisoka dan minta Wing gunakan kaedah ganas untuk aktifkan potensi Nen. Ketika hampir tarikh akhir, mereka mula berlatih salah satu daripada empat prinsip utama Nen, Ten.