Duel X And X Escape
Gon dan Killua berlatih untuk mengambil token daripada sasaran mereka. Selepas menyelesaikan latihan, mereka dihantar Bisky untuk melawan Knuckle. Mereka tak yakin dapat menang. Dapatkan mereka mengalahkan Knuckle yang lebih kuat?