Flash X And X Start
Pertarungan antara Gon dan Pitou berakhir. Sementara, Meruem, Youpi, dan Pouf berdiri di hadapan menara barat. Pouf sangat bimbang bahawa Meruem akan mengingati Komugi. Apabila Meruem masuk ke menara barat, dia merasakan ada sesuatu yang hilang.