Vergruis je huisje / Bioscoop-uitje
Tad Tucker is aan het klussen midden in het bos. Als Bugs ziet dat hij alle bosdieren heeft verdreven, besluit hij Tad te dwarsbomen. /Daffy wordt door Porky uit de bioscoop gegooid. Hij besluit om Porky de bioscoopmedewerker te straffen.