Amaduckus / Gevogel met gevogelte
In Wenen wordt Daffy boven Leslie verkozen tot nieuwe hofcomponist. Leslie probeert Daffy te dwarsbomen maar kan hij Daffy tegenwerken? / Taz breekt probeert kippen te stelen van Foghorn. Foghorn pakt hem en leert hem wat een kippendief is.