Knorrend onderweg / Houthakkersduel
Porky wil graag een reis maken en huurt een camper. Eenmaal onderweg pikt hij een gewonde Daffy op. /Bugs neemt het op tegen Blacque Jacque Shellacque tijdens een ouderwetse houthakkerswedstrijd waarbij het bos op het spel staat.