Tad de Skydiver / Vliegenier Duck
Als Tad Tucker zijn skydiving-simulator wil promoten, zegt hij dat hij konijnen eet. / Door Daffy stort Porky's vliegtuig neer op een onbewoond eiland. Porky pakt zijn overlevingsboek, maar het eiland blijkt minder onbewoond dan gedacht.