De valse Paashaas / Paas-tweets
Een groep padvinders denkt dat Bugs de paashaas is en willen hem vangen. /Het is paaszondag en Granny huurt een oppas om op Tweety op te passen. Als de oppas Sylvester blijkt te zijn, verandert het paasfeest in een paasduel.