Daffy is een verstekeling op een cruiseschip. Porky moet zorgen dat hij niet ontdekt wordt. /Superspion Claudette heeft pech als Bugs per ongeluk haar scooter en geheime documenten meeneemt tijdens een tour door het Italiaanse landschap.