Abrakonijntjes / Fons de Calzone
Bugs is van streek als de goochelaar Viktor trucjes doet met een hulpeloos konijntje. Bugs wordt assistent en het konijntje mag gaan. /Ontdekkingsreiziger Ponce De Calzone is op zoek naar de Eeuwige Jeugd. Hij neemt Daffy mee om te helpen.