Loon Raker / Angry Bird
Claudette en Pepe le Pew zijn op de maan om te voorkomen dat schurk Elmer Blowfudd de aarde bevriest. / Vanwege een uitvinding van Wiley E., wordt Tweety het Monster Tweety. Als Sylvester hem wil opeten, terroriseert Tweety's alter ego hem.