Liever (niet) verliefd / Valentijnsdaffy
Bigs heeft een dagje aan het meer maar wordt gestoord door de eigenaar van het terrein, Yosemite Sam. Hi geeft Sam een make-over. / Op Valentijnsdag botst Daffy tegen Cupido aan. Daffy krijgt zijn pijl en boog en moet de liefde verspreiden.