Beste vriend Bugs / Lewis & Vark
Bugs wordt ontvoerd en gedwongen om de vriend te worden van verwende Paul Perdy. Hij besluit Paul dit te leren./President Elmer Fudd organiseert een expeditie naar de Pacifische Oceaan. Daffy en Porky zijn geknipt voor deze ontdekkingsreis.