Bugs zit in een spannend tekenfilmavontuur als hij ruzie krijgt met de tekenaar van het verhaal. Ze proberen een passend einde te vinden, wat problemen oplevert. / Daffy Duck wordt ongewenst populair als Elmer hem het zomersymbool maakt.