Bugs bevindt zich in Area 51, waar hij de Martian baby Mot ontmoet. Hij wil de lieve alien redden maar moet oppassen voor generaal Yosemite Sam. / Porky is in de rechtbank en krijgt Daffy toegewezen als advocaat. Wat zou er mis kunnen gaan?