Als een groep kinderen verdwaalt in het winkelcentrum vertelt Bugs een verhaal tot de moeders op komen dagen. / Porky wil zijn Halloween snoep terug van Daffy, die in een oud spookhuis zit. Maar het huis en Daffy hebben andere plannen.