Rhoda ramt / Circus Sufé
Bugs ziet op een MMA wedstrijd kampioen Rhoda Roundhouse valsspelen. Ze daagt hem uit voor een duel. / Viktor is een clown in het Circus, maar zijn act wordt verstoord door Daffy die Viktor wil leren hoe een circus eruit hoort te zien.