Dafleiden, Deel 2 / De allerleukste opa
Dorlock Holmes wordt opnieuw opgeroepen om een mysterie op te lossen, dus gaan hij en zijn assistent Watkins naar Granny om de zaak van de vermiste vogel te onderzoeken.