Gelukseend / Vrije uitloop
Shameless O'Scanty heeft een hoop pech en ziet Daffy als gelukssymbool. Shameless wil daarom Daffy vangen. /Daffy komt op de boerderij van Foghorn en ziet daar vrije inloopkippen. Daffy glipt de boerderij binnen tot Foghorn erachter komt.