Cyrano de Bugs / Honderd en eend procent
Leslie P. Lillylegs probeert het geld van de rijke weduwe Granny te stelen. Bugs helpt hem door hem vreselijk liefdesadvies te geven. /Het huis van Pampreen Perdy krijgt de make-over award. Porky zorgt dat Daffy Duck geen problemen maakt.