Bugs en Squeaks komen erachter dat Dr. Clovenhoof een tijdmachine heeft gebouwd. Ze gaan op reis langs verschillende periodes. / Astronaut Porky gaat een zender plaatsen op Mars, maar dit gaat helemaal mis als Daffy met hem mee gaat.