Yosemite Sam gelooft dat er geen trein is die niet kan worden beroofd. Tot hij een nieuwe Supersnelle trein ziet. / Daffy ontdekt dat hij op het menu staat in het restaurant van Porky. Hij verandert het hoofdingrediënt in chaos.