Eend in het aquarium / De windhamer
Daffy dringt het aquarium binnen in de hoop gratis eten te zorgen. Het is aan Porky de aquarium-medewerker om hem naar buiten te gooien. /Bugs en Squeaks gaan een dag vliegeren, maar Boyd de Vogel wordt hopeloos verliefd op hun vlieger.