Hamsters / Porky's aardappelkrokantjes
Bugs zorgt voor de twee hamsters van Porky. De volgende ochtend hebben ze zich vermenigvuldigd én zijn huis overgenomen. / Bugs en Cecil krijgen de laatste aardappelkrokantjes. Ze gaan naar hetzelfde feest en proberen er als eerste te zijn.