Op zoek naar eten zien Bigs en Squeaks op The Barbarian en Krakos de Beer. Barbarian houdt Squeaks als huisdier. /Het meer dreigt leeggepompt te worden door Elmer Fudd, die mineraalwater bottelt. Daffy probeert het te voorkomen.