Maak me gek / Beter meer dan nooit
Granny laat Tweety achter bij een winkel waar je aardewerk mag beschilderen. Sylvester probeert Tweety te pakken. / Elmer zit zijn huisje in Leland in Michigan om een grootse Amerikaanse roman te schrijven. Maar Daffy verstoort de rust.