Als Willy E. Coyote ontdekt dat Road Runner het geheime wapen van de AcmeInstant bezorgservice is, probeert hij hem te vangen. / Marvin the Martian wil de Aarde binnenvallen, maar wil eerst een Aardbewoner bestuderen en kiest Daffy Duck.