Squeaks besteed al zijn spaargeld aan de frauduleuze slangenolie van Foghorn, waarop Bugs hem een les gaat leren. / Porky en Daffy zijn bezig om babies te bezorgen bij ouders. De ouders van Baby Jack zijn niet thuis, dus passen ze op hem.