Heer en hofnar / Goeie keu(s)
Sir Kleinekin gelooft dat hij de grootste zwaardvechter in het hele land is. Daffy besluit hem uit te dagen voor een duel./Squeaks verliest een hele zak nootjes tijdens een duel met een valsspelende Shifty. Bugs geeft Shifty een lesje.