Bloedbank / De Ted Tucker-training
Als Graaf BloodCount het bloed van de bloedbank steelt, gaan Daffy en Porky het terughalen. / Tad Tucker maakt een work-out video. Bugs ontdekt dat in zijn fitnessprogramma men een familie konijnen moet eten. Bugs besluit iets te gaan doen.