Geef me je geit / Expeditie Orchidee
De Gabby Geit komt naar de sauna van Porky om te ontspannen. / Jungle avonturier Daffy Duck zoekt naar de zeldzame blauwe orchidee. Hij gaat in een grot met zijn assistent Porky zoeken. Hier ontdekken ze iets nog zeldzamer dan de bloem.