Verzamelwoede / Cougar, Cougar
Porky kan niet goed ontspannen. Hij bestelt een bubbelbad bij Daffy. /Bugs bezorgt een pizza voor het bedrijf van Squeaks. Onderweg komt hij langs het zaakje van Miss Cougar. Miss Cougar heeft echter meer trek in Bugs dan in pizza.