Daffy in het Moeras / Bugs de sherpa
Elmer gaat jagen op het hoofdingrediënt van zijn Eendenstoofpot, maar Daffy is niet welwillend... / Rhoda Roundhouse wil als eerste de top van Mt. Killamesoftly bereiken, maar Bugs is haar sherpa, dus deze tocht gaat niet als gepland...