Janne och Cecilia är tillbaka!
Tittarfavoriterna Janne Josefsson och Cecilia Frode är tillbaka och möter Sarah Dawn Finer och Peter Settman. Kan före detta Så ska det låta-programledare känna igen tystnaden i låtar? Och kan Janne och Cecilia vinna sin första match någonsin?