Hur lång är Jill Johnson?
Det har blivit dags för semifinaler i Alla mot alla konkurrensen är stenhård. Ikväll: varför känns det som att Kalle Moraeus har gälar? Vad var blodskam tidigare en juridisk benämning för? Och hur lång är egentligen Jill Johnson?