Kampen om sista finalplatsen
Sista chansen att gå till final och stämningen är laddad. Båda lagen vill verkligen vinna vilket resulterar i totalt kaos i outrotävlingen. Dessutom: varför blir Filip hård? Är dinosaurierna äldre än inlandsisarna?