Nytt moment stressar Erik & Lotta
Det blir dramatiskt när Klas Åhlund och Lina Thomsgård möter regerande mästarna Erik och Lotta. Klas har på sig sin dyraste t-shirt och Lina kompenserar därför med sin billigaste skjorta. Erik och Lotta blir stressade av momentet rebuspanik.