Vad har Alex gjort med en hamster?
Jan och Alex jagar en kvartsfinalsplats och vill slå Peter och Christine. Vad har Alex gjort för olagligt med en hamster? Varför borde göteborgare eventuellt inte vara myndiga? Och vilka kända röster gömmer sig i momentet Tjötify?