Psykningsfest i Alla mot alla-studion
Jonas och Kakan möter ikväll Jan och Alex. Det blir mycket psykningar mellan burarna i denna viktiga match. Varför skiter Guillou i om han får parkeringsböter? Varför går det inte att titta bort när gubbar äter banan?